CD Projekt Red: “Cyberpunk 2077 bit će mnogo veći od The Witcher 3″

Nadolazeća SF RPG igra developera CD Projekt Red, Cyberpunk 2077, bit će još veća od njihove zadnje igre, The Witcher 3: Wild Hunt, izjavio je umjetnik vizualnih efekata Jose Teixeira.

cyberpunk_image1U intervjuu za MCV UK, rekao je: “Cyberpunk je mnogo veći od svega što je CD Projekt Red napravio prije. Mnogo, mnogo veći.” Texeira je usput objasnio kako je rad na The Witcher 3 uvelike pomogao timu u izradi igre Cyberpunk 2077.

“The Witcher je pomogao Cyberpunku budući da je ta igra postala jako velika i kompleksna te nas je tako naučila. Nismo znali što će se dogoditi. Rad na The Witcher 3 je bio odličan i često težak način za učenje. Cyberpunk će imati puno koristi od toga. Mogu to garantirati.”

Projekt Cyberpunk 2077 prvi put je otkriven još u svibnju 2012. godine, no tada još nije imao ime. CD Projekt Red potvrdio je da na radi na adaptaciji Cyberpunk tabletop RPG-a Mikea Pondsmitha. U listopadu 2012. CD Projekt Red potvrdio je ime novog naslova, no nije dijelio mnogo detalja igri budući da su se fokusirali na The Witcher 3. Izjavili su da ne planiraju dijeliti detalje do najranije 2017. godine.

07.10.2015 Autor:  


SCUM je za igrače koji traže akciju i one koji traže detaljni survival

OSTALE VIJESTI

18.10.2018

Niko Partners: Broj kineskih korisnika na Steamu poraso na više od 30 milijuna

Autor:  

Daniel Ahmad, analitičar tvrtke Niko Partners, objavio je putem službenog Twitter profila kako je kineska publika Steam servisa porasla na više od 30 milijuna korisnika.

steam_570X300Objasnio je kako je u početku veća brojka postignuta zahvaljujući popularnosti igre DOTA 2 te još više porasla zbog sve više lokaliziranih videoigara.

Također, ulogu su imale i regionalne cijene, lokalni načini plaćanja te širok spektar igara koje su bile zabranjene u Kini.

Među kineskim indie lokaliziranim videoigrama istaknuta je igra The Scroll of Taiwu koja je prodana u više od 600.000 jedinica putem Steam Servisa, a koja je dostupna jedino s pojednostavljenim kineskim pismom.

misc
18.10.2018

BlizzCon 2018: Blizzard najavio informacije povezanih s Diablom

Autor:  

Sljedećeg mjeseca održat će se dvanaesti BlizzCon sajam, a Blizzard Entertainment je sada najavio kako tijekom sajma planira objaviti neke informacije u vezi popularnog Diablo serijala.

diablo3_image1Dok se mnogi nadaju igri Diablo 4, Blizzard je napomenuo kako će najaviti nove Diablo igre tek kada budu spremne te da na sajmu neće predstaviti sve svoje nove projekte. Mnogi fanovi zaključili su na temelju tih rečenica kako Diablo 4 neće biti dio ovogodišnjih najava.

Ovo su veoma uzbudljiva vremena – trenutačno imamo više timova koji rade na različitim Diablo projektima i ne možemo dočekati pričati o njima…kada bude pravo vrijeme za to. Znamo čemu se mnogi nadaju i možemo samo reći da “dobre stvari dolaze onima koji čekaju”, ali zlim stvarima često treba duže.

misc
18.10.2018

C. Avellone: Multiplayer je pametan potez za Fallout 76

Autor:  

Chris Avellone, developer koji je radio na mnogim popularnim RPG igrama kao što su Fallout 2, Divinity: Original Sin II, Wasteland 2 i Star Wars Knights of the Old Republic II: The Sith Lords, izjavio je putem Twittera kako je multiplayer ideja za nadolazeću igru Fallout 76 pametan potez.

fallout76_image1Ne želim da me netko zapali, ali mislim da je Fallout 76 dobra pozornica za istraživanje mehanika Fallout multiplayera za ovu igru, ali i buduće. Mrzite me koliko god želite, ali mislim da je to pametan potez.

Fallout 76 je deveti nastavak u Fallout serijalu koji će stići na PC, PlayStation 4 i Xbox One platforme 14. studenoga ove godine. S mapom čak četiri puta većom od one iz Fallouta 4, Fallout 76 je ekskluzivno online multiplayer igra s desecima igrača po serveru koji će imati cilj preživljavati u postapokaliptičnoj zapadnoj Virginiji.

misc
17.10.2018

Pomaknut datum izlaska igre Wreckfest za konzole

Autor:  

Tvrtke THQ Nordic i Bugbear Entertainment objavile su kako će njihova igra pod imenom Wreckfest za PlayStation 4 i Xbox One izaći kasnije nego očekivano. Lansiranje će biti odgođeno s 20. studenog na nepoznati datum u 2019. godini.

wreckfest_img2“Wreckfest za konzole bit će objavljen tek kada ćemo uživati igrati ga. Nakon odličnog lansiranja na PC-u, mjerilo za lansiranje igre na konzole je znatno veće. Trenutačno, tim treba više vremena za poliranje multiplayer segmenta igre kao i cjelokupne izvedbe igre kako bi se moglo usporediti s iskustvom igranja na PC-u”, izjavio je Roger Joswig, viši producent u THQ Nordicu.

Wreckfest je trkača igra koja je izašla iz Early Accessa 14. lipnja ove godine. Tijekom svog boravka na Early Accessu, igra je primila 7,9 tisuća korisničkih recenzija od kojih je 5,5 tisuća ocijenjeno pozitivno.

misc

Sylvio - VIDEO RECENZIJA (PS4)