Battlefield V dostigao 7,3 milijuna prodanih primjeraka do kraja 2018. godine

Andrew Wilson, glavni izvršni direktor tvrtke Electronic Arts, izjavio je kako zbog lansiranja igre Battlefield V u kasnijem dijelu blagdanskog perioda i stavljanja prioriteta na njenu single-player kampanju, umjesto fokusiranja na popularni battle royale mod, nisu uspjeli zadovoljiti njihova prodajna očekivanja za treći kvartal fiskalne 2019. godine. Naime, Electronic Arts je za to tromjesečje prognozirao kako će biti prodano oko osam milijuna primjeraka, ali Battlefield V je do kraja 2018. godine dostigao 7,3 milijuna prodanih primjeraka.

battlefield_5_img7U kolovozu smo utvrdili da nam je potrebno dodatno vrijeme za konačne prilagodbe osnovnih gameplay elemenata kako bi u potpunosti ostvarili potencijal live usluge, pa smo pomaknuli datum lansiranja u studeni kako bismo udovoljili tim ciljevima. Nažalost, to kasnije lansiranje značilo je lansirati igru dublje u konkurentni period blagdana gdje su veliki popusti bili veliki faktor. Osim toga, donijeli smo i odluku prioritiziranja drugih značajki za lansiranje, uključujući single-player iskustvo, umjesto battle royale moda. Ove godine, battle royale modovi postali su veoma popularni u akcijskim igrama. Kao rezultat tih odluka, borili smo se postići momentum i nismo uspjeli zadovoljiti naša prodajna očekivanja za taj kvartal.“, izjavio je Andrew Wilson, glavni izvršni direktor tvrtke Electronic Arts.

Wilson je nadodao kako Battlefield serijal stoji snažno s čak 27 milijuna igrača koji su tijekom ove fiskalne godine igrali igre iz tog serijala. Također, izjavio je kako ciljaju dovesti više igrača u Battlefield V s novim modovima i dodatnim sadržajem među kojima je i njihova verzija battle royale moda pod imenom Firestorm. Electronic Arts cilja s tim modom ponuditi battle royale iskustvo s timskim igranjem, vozilima i gameplay mehanikama po kojima je poznat Battlefield serijal.

Financijski direktor Blake Jorgensen je nadodao kako igra nije uspjela privući očekivani broj novih Origin Premier pretplata, navevši probleme kod lansiranja igre kao vjerojatni razlog. Unatoč tome, ostaju predani tom poslovnom modelu te se vesele novim pretplatnicima s lansiranjem igre Anthem.

Battlefield V je stigao na PC, PlayStation 4 i Xbox One platforme u studenome prošle godine gdje je primio uglavnom pozitivne ocjene od recenzenata, ali niz kritika od nekih igrača koji su prigovorili na prikazivanje ženskih vojnika u Drugom svjetskom ratu.

06.02.2019 Autor:  


SCUM je za igrače koji traže akciju i one koji traže detaljni survival

OSTALE VIJESTI

19.02.2019

Igrači zajedno proveli više od pet tisuća godina igrajući Resident Evil 2

Autor:  

Resident Evil 2 je stigao na tržište 25. siječnja ove godine, a igrači su do sada zajedno proveli 5.495 godina igrajući igru. Tijekom njihovog igranja, ubijeno je više 519 milijuna neprijatelja unutar igre i prehodano 132 milijuna kilometara.

residentevil2_2019_image8Igra je do sada je primila niz pozitivnih ocjena od recenzenata i igrača te završila na vrhu UKIE tjedne ljestvice najprodavanijih videoigara u Ujedinjenom Kraljevstvu. Capcom je do kraja siječnja isporučio tri milijuna primjeraka – nešto što je igri Resident Evil 7 trebalo šesnaest dana.

Nedavno je također stigao i besplatni DLC pod imenom The Ghost Survivors koji nudi tri nova moda s pričama od ljudi koji nikada nisu uspjeli pobjeći iz Raccoon Citya. Te nove priče moguće je prijeći na standardnoj težini, ali i s novim trening modom koji smanjuje razinu težine i igračima pruža više predmeta za obranu od zombija i drugih neprijatelja.

misc
19.02.2019

Pogledajte novi trailer za nadolazeći DiRT Rally 2.0

Autor:  

Dirt Rally 2.0 bit će dostupan na tržištu od 26. veljače ove godine, a svi fanovi serijala mogu sada pogledati i njegov najnoviji launch trailer.

dirtRally20_image3U pitanju je trinaesti nastavak u Colin McRae Rally serijalu koji će igračima nuditi više od pedeset vozila, šest rally lokacija (Novi Zeland, Argentina, Španjolska, Poljska, Australija i Sjedinjene Američke Države) i poboljšano upravljanje vozilom s čime Codemasters cilja ponuditi “autentično i fokusirano off-road iskustvo”.

Igra će stići na PC, PlayStation 4 i Xbox One platformama sljedećeg mjeseca, a svi zainteresirani mogu ju prednaručiti po cijeni od 54,99€.

misc
19.02.2019

Buka Entertainment ušao u partnerstvo s Koch Media

Autor:  

Ruska izdavačka tvrtka Buka Entertainment najavila je kako je ušla u partnerstvo s Koch Media koji će biti zadužen za distribuciju njenih nadolazećih igara Redeemer: Enhanced Edition, 9 Monkeys of Shaolin i Ash of Gods: Redemption. U pitanju je partnerstvo u kojem će Koch Media biti zadužen za digitalna i fizička izdanja tih igara.

ashOfGods_image1Oduševljeni smo konačno najaviti naše partnerstvo s Koch Media, vodećim europskim distributerom i izdavačem videoigara. Čvrsto vjerujemo da će ovo partnerstvo premašiti sva očekivanja i pomoći nam da dođemo do igrača diljem svijeta kako bismo im omogućili da uživaju u našim nadolazećim igrama na svim trenutnim platformama.“, izjavio je Artem Studenikin, PR menadžer u tvrtki Buka Entertainment.

Sretni smo što nas je Buka Entertainment odabrao za partnera u distribuciji. Njihove igre se savršeno uklapaju u naš portfelj jer nude naslove za više platformi po atraktivnoj cijeni, a svi mi u Koch Media se radujemo što ćemo podržati ove jedinstvene naslove s našim iskustvom u marketingu i prodaju diljem različitih regija, trgovina i platformi.“, izjavio je Jorn Fahrbach iz tvrtke Koch Media.

misc
19.02.2019

Predstavite svoju videoigru na gaming događaju GameUp 2019 u Beogradu

Autor:  

Sljedećeg mjeseca održat će se peti GameUp – gaming događaj u Beogradu gdje će posjetitelji imati priliku isprobati niz regionalnih indie igara, prisustvovati na raznim predavanjima s temama o industriji videoigara i upoznati se s drugim proizvođačima videoigara iz regije. Svi zainteresirani koji tada žele predstaviti svoju videoigru, mogu se prijaviti do 03. ožujka.

gameup2019_image1Proveli ste dane, tjedne, mjesece ili čak godine razvijajući indie igru? Želite ju pokazati željnoj publici, dobiti profesionalne povratne informacije, osvojiti sjajne nagrade i provesti zabavan dan s igračima i developerima?

Dok će izlagači dobiti svoje mjesto sa stolom i dvije stolice, moraju donijeti svoju vlastitu opremu potrebnu za predstavljanje igre. Samo izlaganje trajat će od 10:00 do 20:00 sati.

GameUp je tijekom posljednje četiri godine uspio privući više od četiri tisuće posjetitelja, sedamdeset indie timova koji su tamo predstavljali svoje projekte te više od dvadeset pet stručnih predavača. Što se tiče ove godine, posjetitelji mogu očekivati više od dvadeset indie studija, pet artista koji će svima predstavljati svoje vještine, ali i više od osam sati predavanja.

GameUp 2019 održat će se 09. ožujka u Jugoslavenskoj Kinoteki od 10:00 do 20:00, a svi zainteresirani mogu besplatno registrirati svoj dolazak.

misc

Sylvio - VIDEO RECENZIJA (PS4)